Технологія взаємодії майстра виробничого навчання ДНЗ «Одеський центр ПТО ДСЗ» з базовими центрами зайнятості
- Відповідно до Додатку 1до наказу ДЦЗ від 11.01.2012р. №1 «Технологія організації професійного навчання безробітних у ЦПТО ДСЗ»,п.3.5,стр.44,абз.2-майстер виробничого навчання ЦПТО є відповідальним за навчальну групу(керівником групи). Складовою частиною обов’язків відповідального за навчальну групу являється забезпечення контролю за відвідуванням слухачів занять теоретичного та виробничого навчання і проходження виробничої практики .За підсумками контролю, в останній робочий день місяця, керівник групи повинен здати до навчальної частини ЦПТО зведений табель відвідування слухачів групи.
- Якщо при проведенні контролю за відвідуванням слухачів занять теоретичного та виробничого навчання і проходження виробничої практики керівником групи встановлена відсутність слухача протягом трьох робочих днів-керівник групи повинен встановити причину відсутності.
- Якщо встановити причину відсутності неможливо(слухач не виходить на зв’язок) або встановлено що слухач відсутній на заняттях з неповажних причин- керівник групи повинен зателефонувати до базового центру зайнятості,який направив слухача на навчання,та поінформувати особистого консультанта слухача.
- Якщо протягом двох наступних робочих днів слухач не з’явився на заняттях або не надійшла письмова інформація з базового центру зайнятості про відсутність слухача на заняттях з поважних причин(копія медичної довідки або іншого виправдального документу)-керівник групи повинен скласти доповідну на ім’я директора ЦПТО з проханням про відрахування слухача з неповажних причин. В доповідній повинно бути вказано кількість днів відсутності слухача на заняттях з неповажних причин,дату,час та ПІБ особистого консультанта слухача, з яким керівник групи виходив на зв’язок, з метою з’ясування причини відсутності на заняттях слухача. Доповідна повинна бути завізована старшим майстром та заступником директора з НВР або НМР.
- Після надання доповідної, навчальна частина ЦПТО узгоджує питання відрахування слухача з неповажних причин з відділом професійного навчання регіонального центру зайнятості та готує лист на ім’я директора базового центру зайнятості з інформацією про відрахування слухача з неповажних причин, в якому зазначає кількість днів відсутності слухача на заняттях з неповажних причин,дату,час та ПІБ особистого консультанта слухача, з яким керівник групи виходив на зв’язок а також те, що питання відрахування узгоджено з регіональним центром зайнятості. Після підписання листа директором ЦПТО (з візами старшого майстра та заступника директора з НВР) учбова частина ЦПТО по факсу направляє лист до базового центру зайнятості та готує проект наказу про відрахування слухача і подає його на підпис директору ЦПТО.
Положення про навчальний кабінет та лабораторію ДНЗ «Одеський центр ПТО ДСЗ»
- Основна мета – кабінети та лабораторії створюються в ЦПТО відповідно до вимог Наказу МОН України від 30.05.2006 р. № 419« Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах» та ДСПТО України з метою забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виробничого процесу та виконання навчальних планів та програм предметів загально-професійної ,професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки.
-
Завданням функціонування навчальних кабінетів та лабораторій є:
- створення передумов для організації індивідуального та диференційованого навчання;
- реалізація практично-дійової і творчої складових змісту навчання;
- організація роботи з консультацій слухачів та факультативів;
- проведення засідань методичних комісій;
- індивідуальна підготовка викладача і майстра виробничого навчання до занять тапідвищення його науково-методичного рівня.
-
Типи кабінетів та лабораторій:
- кабінети та лабораторії з окремих навчальних предметів;
- суміщені кабінети та лабораторії з декількох споріднених навчальних предметів;
-
Навчально-методичне забезпечення кабінету та лабораторії складається з:
- ДСПТО за професією;
- освітньо-кваліфікаційної характеристики;
- кваліфікаційної характеристики;
- критеріїв оцінювання слухачів з предмету;
- типових навчальних планів та програм; робочих навчальних планів та програм;
- поурочно-тематичних планів;
- навчальних та методичних посібників;
- навчально-наочних посібників та обладнання загального призначення;
- технічних засобів навчання та тренажерів(Розподіл та збереження засобів навчання і навчального обладнання здійснюються згідно з вимогами навчальних програм за розділами, темами і групами, відповідно до класифікаційних груп, у кабінеті ,лабораторії, лабораторних приміщеннях по секціях меблів спеціального призначення.);
- тематичних картотек, дидактичних та навчально-методичних матеріалів, навчально-наочних посібників, навчального обладнання, розподілених за темами та розділами навчальних програм.(Картки розміщуються в алфавітному порядку.);
- у кабінетах, де згідно навчальних планів та програм ,заплановано проведення лабораторно-практичних робіт та у лабораторіях мають бути інструкції з техніки безпеки,інструкції з експлуатації устаткування та обладнання, журнали ввідного та періодичного інструктажу з техніки безпеки, пожежної безпеки;
-
Документація кабінетів та лабораторій:
- інвентарна книга;
- паспорт комплексного методичного забезпечення;
- графіки проведення консультацій, додаткових занять, самопідготовки;
- план роботи кабінету (лабораторії);
- перспективний план оновлення матеріально-технічної бази кабінету(лабораторії);