Офіціант
Перш за все будь-офіціант це тонкий психолог, який може знати про гостях у ресторані дуже багато. Виходячи з цього кожен гість вимагає до себе особливий підхід, у кожного є свої "секретні ниточки", за які потрібно злегка потягнути, щоб залишити гарне враження і заробити.
Офіціант дуже тонко повинен відчувати психологічний стан відвідувача, якщо він вже "заведений" або сильно засмучений, озлоблений, потрібно спробувати знайти спосіб розрядити ситуацію, пом'якшити, чи що. Завжди потрібно намагатися згладити конфлікт в самому зародку, не робити вигляд, що нічого не відбувається і, особливо, не потрібно чекати, чим все це закінчиться.
Офіціант повинен намагатися випереджати на один крок відбуваються події, конфліктів це також стосується. Так що знайте, що якщо ви довго пропрацюєте офіціантом, то ви опанував навичками психолога, хоч і диплома у вас ще немає.
Офіціанта можна порівняти зі спортсменом по одержуваних навантажень по кілометражу, плюс до всього ми ще й переносимо велику кількість важких тарілок і посуду при цьому.
Кожен офіціант бував в "шкурі" сомельє, оскільки винних оповідачів можуть собі дозволити далеко не всі ресторани, а лише обрані. Ось і доводиться офіціантові брати і цю ношу на себе і заучувати асортимент усіх напоїв ресторану, особливо важко буває з винами, тут і країну потрібно запам'ятати, назва, торгову марку і рік виготовлення.
Зате як приємно після обслуговування отримати моральне і хорошу матеріальну винагороду. Повірте воно варте того. Ми готові навчити Вас професії офіціанта. Ласкаво просимо до Одеського центру ДСО ПТЗ.