Покоївка
Ось уже протягом багатьох століть розвитку готельного бізнесу покоївка створює побутовий та психологічний комфорт для мешканців готелів.
Імовірність працевлаштування професійно навченої покоївки при цьому велика, особливо якщо вона володіє суміжними професіями та розмовляє іноземною мовою.
Покоївка зустрічає і розміщує гостей, здійснює прибирання номерів, змінює постільну білизну, прибирає ліжка, стежить за роботою холодильників, радіоапаратури, приймає замовлення від мешканців на побутові послуги, стежить за тим, щоб клієнти при виїзді не загубили свої речі і не брали речей готелю, спілкується з клієнтами на високому культурному рівні, виконує свою роботу без шуму, охайно та швидко.
Одним з очікуваних результатів роботи покоївки повинно стати створення комфортних умов проживання клієнтів готельного закладу, аби вони почували себе як вдома.
Особливістю готельного господарства є цілодобовий цикл обслуговування, тому покоївка перш за все повинна бути психологічно готовою до такої роботи.
Можна виділити основні професійні якості, якими вона повинна володіти: працелюбність, організованість, охайність, висока витривалість, комунікабельність, дипломатичність, здатність справляти гарне враження.
Перевагами навчання за професією «Покоївка» на базі ДНЗ «ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПТО ДСЗ» є те, що це одна з не багатьох професій, навчання за якою проходить за дуальною формою навчання. Тобто всі практичні навички відпрацьовуються на діючих підприємствах готельного типу, іншими словами – в реальних умовах. А досвідчені майстри виробничого навчання та викладачі зроблять все, аби процес навчання пройшов якомога ефективніше.